Nieuwe koorleden, van harte welkom
Kom een keer kijken en luisteren of meezingen
Op woensdagmorgen van 10.00 - 12.00 uur
Zingen is leuk en gezond, dat weten we inmiddels allemaal.
Iedereen groeit op met liedjes tijdens de jeugd, thuis, op school,
in de kerk en via radio, t.v. en ook spotify, etc.
Het Bomanskoor ervaart iedere woensdagochtendhoe fijn het is om samen te zingen.
Dan passeren bekende en ook mindere bekende liedjes van nu en toen de revue.
Een- en meerstemmig wordt er met veel plezier gezongen.
We zingen in vele talen, volksliederen, evergreens, musical liedjes,
licht klassiek en ook meerdere meezingers.
met Kerst, maar ook tijdens het jubileumfeest etc.
Heb je belangstelling? Kom dan gerust een keertje vrijblijvend luisteren of meezingen.
Je bent van harte welkom op woensdagochtend om 10.00 uur in BijBomans!
Contact: Wim Suijskens, mail wgjsuijskens@gmail.com tel. 06 57608613
Je hoeft geen zangtalent te zijn, samen zingen leuk vinden daar gaat het om.