Het was een mooie herfstdag op woensdag 1 oktober. Wel een beetje fris maar mét een zonnetje. Er werd gestart met twee personen BijBomans. De derde persoon sloot aan op het fietspad nabij De Hoef. Er ging ook een duofiets mee. Bij Perron 3 sloten we aan bij de groep uit de Kruisstraat.
De route die gereden werd liep langs de Hoevens, de Molenhoek, langs BijBomans, door 't Ven, langs de HEVO, door de Overlaet, door naar de Groote Wielen en naar Windkracht 5. Hier stond een lekker kopje koffie met cake klaar. Hierna verder langs het nieuwe winkelcentrum, langs de sportvelden naar het Rodenborch-college. Helaas viel de duofiets uit omdat de accu leeg was. Maar gelukkig kon er een nieuwe gehaald worden. Daarna verder door de polder naar de Kruisstraat waar een lekkere lunch stond te wachten. Een lekkere soep, meerdere broodjes en koffie en thee. En gezellig aan tafel metelkaar bijpraten. Iedereen ging huiswaarts met een tevreden gevoel, na een goed verlopen dag. Voor herhaling vatbaar!
Hanneke Graafmans (coórdinatoor namens BijBomans) en Pieter Spijkers (hulp routeplanner en fotograaf)
Geplaatst op: Woensdag 01 oktober 2025
Foto’s
Meer nieuws
- 22-06-2026: Nieuwe fietstunnel N322 officieel geopend
- 20-06-2026: Dementie Trefpunt: vrijdag 17 juli 2026
- 19-06-2026: Ruimte Maken: Expo in Broedplaats Bossche School
- 15-06-2026: Laurentiuskerk informatie bijeenkomst
- 13-06-2026: Word jij onderwijsambassadeur?
- 13-06-2026: Bijeenkomst wateroverlast 22 juni 2026
- 11-06-2026: Ratten gezien? Wat dan?
- 08-06-2026: Opera op de Parade
- 07-06-2026: Samen even terug in de Molenhoek van Toen
- 05-06-2026: Koffie drinken met dementerende
- Nieuwsarchief