Vrijdag 19 juni 2026 is de fietstunnel onder de N322 officieel geopend. De fietstunnel maakt onderdeel uit van de doorfietsroute F2 tussen Zaltbommel en ’s-Hertogenbosch en zorgt voor een snellere, comfortabelere en veiligere fietsverbinding. De doorfietsroute F2 is één van de korte-termijn-maatregelen uit het programma A2 Deil-Vught om o.a. het fileprobleem aan te pakken.
Met de aanleg van de fietstunnel hoeven fietsers de drukke N322 niet langer gelijkvloers over te steken. Daarmee is een belangrijk knelpunt in de fietsroute F2 opgelost. Fietsers kunnen voortaan zonder onderbreking doorfietsen tussen Zaltbommel en ’s-Hertogenbosch. Wil je een dagje naar Zaltbommel of werk je daar? Pak dan de fiets of de trein. Andere maatregelen die genomen zijn of nog worden genomen om de A2 te ontlasten. Lees meer.
Geplaatst op: Maandag 22 juni 2026
Meer nieuws
- 22-06-2026: Nieuwe fietstunnel N322 officieel geopend
- 20-06-2026: Dementie Trefpunt: vrijdag 17 juli 2026
- 19-06-2026: Ruimte Maken: Expo in Broedplaats Bossche School
- 15-06-2026: Laurentiuskerk informatie bijeenkomst
- 13-06-2026: Word jij onderwijsambassadeur?
- 13-06-2026: Bijeenkomst wateroverlast 22 juni 2026
- 11-06-2026: Ratten gezien? Wat dan?
- 08-06-2026: Opera op de Parade
- 07-06-2026: Samen even terug in de Molenhoek van Toen
- 05-06-2026: Koffie drinken met dementerende
- Nieuwsarchief