De dames Inge, Paula en Pia hebben zich weer beschikbaar gesteld om, met de Paasdagen in het vooruitzicht, een bloemstukje te gaan maken met de enthousiaste wijkbewoners van de wijk Molenhoek.
Dit gaat gebeuren op: Vrijdagmiddag 4 april 14.00 – 16.00 uur
Op het vertrouwde adres: Mozartlaan, waar de vlag van BijBomans uithangt. Ook wij ontkomen niet aan hogere prijzen voor de materialen die wij gaan inkopen dus... helaas... moeten wij € 10.00 te berekenen ....Zoals gewoonlijk vragen wij je dit contant en gepast mee te nemen met daarbij 1 euro voor koffie of thee.Wat je verder nog zelf mee kunt nemen hoor je een aantal dagen voor het evenement.
Je kunt je tot 28 maart opgeven. Mocht je onverwachts toch niet kunnen komen dan vragen wij om je ook weer af te melden omdat dan een ander je plaats in kan nemen. Je kunt je zonder kosten afmelden t/m 31 maart .
Opgeven kan bij: Annemiek Ceelaert, annemiekceelaert@hetnet.nl of tel: 073-5220792.
Wij zien weer uit naar jullie komst,
Vriendelijke groet,
Namens de groep bloemschikken
Annemiek Ceelaert Lees meer over bloemschikken en bekijk de foto's van eerdere jaren
Geplaatst op: Dinsdag 18 maart 2025
Tags
BloemschikkenMeer nieuws
- 22-06-2026: Nieuwe fietstunnel N322 officieel geopend
- 20-06-2026: Dementie Trefpunt: vrijdag 17 juli 2026
- 19-06-2026: Ruimte Maken: Expo in Broedplaats Bossche School
- 15-06-2026: Laurentiuskerk informatie bijeenkomst
- 13-06-2026: Word jij onderwijsambassadeur?
- 13-06-2026: Bijeenkomst wateroverlast 22 juni 2026
- 11-06-2026: Ratten gezien? Wat dan?
- 08-06-2026: Opera op de Parade
- 07-06-2026: Samen even terug in de Molenhoek van Toen
- 05-06-2026: Koffie drinken met dementerende
- Nieuwsarchief